torstai 16. elokuuta 2012

Tohinaa...

Paljon on parissa päivässä tapahtunut. Keskiviikko oli lievästi sanottuna hurja päivä. Aamulla huomattiin että Colalla oli silmätulehdus. Yöllä oli vielä ok kun tuli mun kanssa vessaan ja tuijottelin sen söpis-silmiä. Aamulla ihan kirkkaan keltaista rähmää ja oli ihan reppana. Sain Inkalle ajan ja käytiin nopsaan siellä Colan kanssa, saatiin bakteeritulehdukseen lääkekuuri 5-7pv. Heti tänään silmät olleet jo normaalit eli huh, onneksi pientä helpotti heti.

Oon ihan liian herkkis mun vauvojen kanssa. Mä olin kuin tikkuja kynsien alla enkä olis halunnu hetkeäkään olla pois kotoa kun vauva on kipiä. Oli monta asiaa sumplittavana ja johon keskittyä kun meidän SY Nokinassun Miss Piggy haettiin uuteen kotiin. "Vienoksi" ristitty siilineti on kotiutunut kuuleman mukaan ihan erittäin hyvin ja kasvattaja ei voisi olla ylpeämpi rakkaasta. Onnea vielä uusille orjille neidistä. <3

Iltapäivästä oli vielä ID-jälki (eli hajutunnistus) luento jonne mentiin Kimin kanssa. Todella hyvä ja mahtava luento. Mennään seuraavaksi sitten jälkivaljas ja -liina ostoksille. Voipi olla että poijat saavat kuuluisat K9-jäljestys valjaat.. :DDD Odotetaan into piukassa että päästään treenaileen poikien kanssa. Seuraavaksi edessä on esineen ilmaisemis-treeni.

Sellaista tänne tällä kertaa. Huomenna ystävän juhlat jonne Kim tekee koko menun ja sitten lauantaina Kipaa odotellessa ja Blockfestejä käynnistellessä. Sitä päivää ollaan odotettu kuin kuuta nousevaa!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti